Garanti / Reklamasjonsrett

Garanti og Reklamasjonsrett - bare for forretninger

ErgoLift gir 12 måneders garanti / garanti mot mangler og mangler i utstyret som selges. ErgoLift kan velge å rette opp eventuelle feil og mangler ved reparasjon, utskifting eller refusjon av kjøpesummen.

Feil på grunn av feil / feil lagring eller bruk dekkes ikke av denne garantien. Returfrakt bæres av kunden.

Reklamasjonsrett - bare privat

Når du handler hos oss som forbruker, gjelder kjøpsloven regler for varekjøp.

Dette betyr at du har klagerett i 24 måneder.

Hvis klagen din er berettiget, betyr det at ErgoLift kan velge å reparere eller erstatte varen, i spesielle tilfeller der reparasjon eller utskifting ikke er mulig, kan Betterway velge å kjøpe tilbake varen til fakturert pris.

Feil på grunn av feil / feil lagring eller bruk omfattes ikke av denne klageretten.

Vi anbefaler at du annonserer så snart som mulig, men du må annonsere innen 2 måneder etter å ha oppdaget mangelen på reklame på en riktig måte.

Hvis klagen er berettiget og må sendes inn, refunderer vi (rimelige) fraktkostnadene dine. Varen må alltid returneres i riktig emballasje. Husk også å få en forsendelseskvittering slik at vi kan refundere fraktkostnadene dine.

 Kontakt oss på e-post: reklamation@betterway.dk for mer informasjon.