Vilkår for handel og personvern

Vilkår for handel og personvern.

Generelt

Betterway
Marielundvej 48A
DK-2730 Herlev

E-post: info@betterway.dk

CVR: 26 12 08 02

Handelen på betterway.dk er i samsvar med dansk lov.

 

Priser og betaling

Forretnings:

Alle priser er ekskl. frakt og mva, med mindre annet er oppgitt.

Salg fra katalogen og nettstedet er forbeholdt forretningsvirksomheter, så vel som offentlige institusjoner og organisasjoner. Betalingstiden er 10 dager netto. For nye kunder hos ErgoLift som ønsker å betale for fakturaer, gjennomfører vi alltid en kredittsjekk. Fakturaer blir alltid sendt til bestillerkunden. Hvis fakturaen blir bedt om å bli sendt til en annen postadresse, vennligst informer dette når du bestiller.

Privat:

Hvis du ønsker å oppføre deg som person, må beløpet betales på forhånd via bankoverføring eller på debetkortets nettsted. Vær oppmerksom på at du ikke er omfattet av ordningen for innvending mot bankoverføring. Når du betaler med Dankort, VISA / Dankort eller MasterCard, reserverer vi beløpet på kredittkortet ditt når du har godkjent betalingen. Beløpet blir deretter belastet når varen sendes eller klar til å bli samlet inn. Dette gjelder også for leveranser som kan ha lengre leveringstid, og for varer som midlertidig er utsolgt.

Kortbetaling

På ergolift.dk bruker vi Altapay som betalingsport der utvekslingen av kortinformasjon gjøres sikkert og kryptert via SSL. ErgoLift lagrer ikke kortinformasjonen din.

Pengene blir reservert på kredittkortet ditt ifm. at bestillingen legges på ergolift.dk. Vi vil imidlertid bare ta ut pengene på kredittkortet ditt når varene sendes til ønsket leveringsadresse. Hvis det viser seg at vi ikke som forventet kan levere hele eller deler av bestillingen din, betaler du bare for den faktiske leveransen. Fakturaen sendes via e-post.

Prisfeil

Hvis en pris åpenbart er feil, og du burde ha oppdaget den, er vi ikke pålagt å levere produktet til feil pris.

Ved forsinkelser, returbestillinger eller utsolgte varer, vil vi forsøke å informere deg så snart som mulig og hva vi kan gjøre med saken.

Frakt og levering

All levering er fra lager Herlev til adresser i Danmark. Minimum frakt er DKK 65, -. Ingen ekspedisjonsgebyr belastes på ordre, uansett størrelse.

Leveringstiden er vanligvis 5-12 dager, avhengig av produkt. Noen varer kan imidlertid ha litt lengre leveringstid, men dette vil alltid fremgå av ordrebekreftelsen som er sendt.

Hvis de kjøper som privat kunde, bør de være klar over at vi ikke sender med Post Danmark, men i stedet med speditøren. Dette betyr at det må være noen hjemme for å motta og registrere seg for varen. Vi har ikke muligheten til å sende SMS eller si noe om når varen kommer, men hvis vi har et mobiltelefonnummer, kan sjåføren bli bedt om å ringe før / ved ankomst.

Ved mottak av varene er det viktig at forsendelsen nøye kontrolleres for mangler og mangler - og i tilfelle skade påføres dette på forsendelsesbrevet før du signerer for mottakelse, for å kunne få erstatning for skadede produkter under transport. Vi oppfordrer deg sterkt til å følge disse instruksjonene. Ta kontakt med ErgoLift på tlf .: 44 600 440.

Forretningsbetingelser

Skjulte skader som ikke vises på emballasje må annonseres innen 7 dager til godsselskapet for å få erstatning. Dette gjøres ved å kontakte ErgoLift. Hvis du opplever skader på emballasjen, må dette brukes på forsendelsesbrevet og kontakte ErgoLift umiddelbart.

All levering er i samsvar med gjeldende fraktregler, inkludert levering til dør / gateplan. Hvis varene fraktes, gjøres dette mot en ekstra avgift. Vennligst oppgi når du bestiller om varen skal leveres andre steder enn dør / gateplan.

Alle forsendelser er AB produsent / lager, ved mottak er det mottakers ansvar.

Alle erstatningskrav mot fraktselskapet følger gjeldende speditørregler (CMR-regler) kan rekvireres på mail dersom dette er ønsket.

Hvis du er en bedriftskunde og ønsker å kansellere kjøpet ditt, kan du kontakte ErgoLift på tlf .: 44 600 440.

Garanti og garanti - bare for forretninger

ErgoLift gir 12 måneders garanti / garanti mot mangler og mangler i utstyret som selges. ErgoLift kan velge å rette opp eventuelle feil og mangler ved reparasjon, utskifting eller refusjon av kjøpesummen.

Feil på grunn av feil / feil lagrin

 

Avbestillings

Som forbruker har du 14 dager til å kansellere når du handler hos oss.

Avbestillingsperioden utløper 14 dager etter dagen du mottok varen din. Hvis du har bestilt flere forskjellige varer i en ordre, men de leveres hver for seg, starter fristen fra dagen du mottok den siste varen. Returfrakt utbetales til kunden. Hvis varen er svekket, trekker vi ned verdifallets størrelse.

Det er ingen angrerett for spesiallagde varer

Fristen betyr at du har 14 dager etter mottakelse til å gi oss beskjed om at du vil angre på kjøpet. Du kan sende en e-post til info@ergolift.dk eller bruke standard avbestillingsskjema (bare privat kjøp), som du finner vedlagt i ordrebekreftelsen.

Du kan ikke kansellere kjøpet ved å nekte å motta varen uten å varsle oss samtidig.

Avbestilling av deler av kjøpet

Hvis du har kjøpt en eller flere forskjellige varer fra oss, har du muligheten til å sende dem tilbake, selv om de er kjøpt i en ordre. Vær oppmerksom på at du ikke vil motta leveringskostnader hvis du kansellerer deler av kjøpet.

Det er ingen angrerett for spesiallagde varer.

Refusjon av kjøpsbeløp / retur

Når du forteller oss at du vil kansellere kjøpet, har du 14 dager på å returnere varen til oss. Varer returneres etter avtale og med gyldig returnummer knyttet til varen. Returnummer blir gitt ved å kontakte ErgoLift.

Du må betale for at pakken skal returneres, og du er ansvarlig hvis det oppstår skader under transporten

De fleste av våre varer blir sendt med gods og kan derfor ikke returneres som vanlig post

Kostnaden for retur av varer beregnes ut fra postnummer og kubikkstørrelse / vekt. Dette kan oppgis ved å kontakte ErgoLift.

Det er ingen angrerett for spesiallagde varer

Hvis du angrer på kjøpet ditt, vil du få pengene tilbake. Hvis varen er svekket, trekker vi ned verdifallets størrelse.

Vi refunderer alle betalinger mottatt fra deg, inkludert leveringskostnader (dog vil ingen ekstra leveringskostnader gjelde i tilfeller der du har valgt en annen leveringsform enn den billigste formen for standardlevering vi tilbyr), innen 14 dager fra den dagen vi er har mottatt meldingen din om at du vil si opp avtalen.

Vi refunderer pengene med samme betalingsmetode som du brukte for kjøpet, med mindre vi har avtalt noe annet.

Vi kan holde tilbake refusjonen til vi mottar varen, med mindre du sender oss dokumentasjon for å få den returnert.

Varen ble sendt til:

Betterway
Marielundvej 48A
DK-2730 Herlev

Vi mottar bare pakker / forsendelser som sendes direkte til ovennevnte adresse.

Hvis du angrer på kjøpet, kan du levere varen personlig på ovennevnte adresse etter forhåndsavtale.

Ingen angrerett

Disse avtalene kan ikke oppheves:

Levering av varer som er produsert etter dine spesifikasjoner eller har et utpreget personlig preg

Varens tilstand når du returnerer den

Varens tilstand når du returnerer den
Hvis varen har mistet verdien og skyldes at du har brukt den på en annen måte enn det som var nødvendig for å bestemme arten, egenskapene og funksjonen til varen, kan du bare gjenvinne en del av kjøpesummen. Beløpet du kan gjenopprette avhenger av handelsverdien til produktet, og i noen tilfeller kan det bety at du bare kan gjenopprette fraktkostnadene.

Vi anbefaler at du returnerer varen i originalemballasjen. Hvis originalemballasjen mangler, kan det føre til svekkelse av produktet

Reklamasjonsrett - bare privat

Når du handler hos oss som forbruker, gjelder kjøpsloven regler for varekjøp.

Dette betyr at du har klagerett i 24 måneder. Betterway kan velge å reparere eller erstatte varen, i spesielle tilfeller der reparasjon eller utskifting ikke er mulig, kan Betterway velge å kjøpe tilbake varen til fakturert pris.

Feil på grunn av feil / feil lagring eller bruk omfattes ikke av denne klageretten.

Vi anbefaler at du annonserer så snart som mulig, men du må annonsere innen 2 måneder etter å ha oppdaget mangelen på reklame på en riktig måte.

Hvis klagen er berettiget og må sendes inn, refunderer vi (rimelige) fraktkostnadene dine. Varen må alltid returneres i riktig emballasje. Husk også å få en forsendelseskvittering slik at vi kan refundere fraktkostnadene dine.

Kontakt oss på e-post: reklamation@betterway.dk for mer informasjon.

 

Klage - bare privat

Hvis du som forbruker ønsker å klage på kjøpet ditt, kan du kontakte info@betterway.dk

  

Hvis en løsning mislykkes, kan du sende inn en klage til:

Center for Klageløsning, Nævnenes Hus
Toldboden 2
DK-8800 Viborg

www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU- Kommissionens online klageportal her: http://ec.europa.eu/odr